Hej, vi använder oss av cookies. Det finns olika typer av cookies med olika syfte. Vi använder cookies för analys och för att webbplatsen överhuvudtaget ska fungera.

Om du vill ställa in vilka typer du tillåter gå till vår cookie settings-sida här. Om du tycker alla våra cookies är ok, klicka på okej (duh).

Du är här: Hem >

Vårt erbjudande

Winston är en digital fullservicebyrå som grundades 2003. Vi skapar användarupplevelser som hjälper dig att skapa mätbart bättre affärer – både nu och i framtiden.

Våra tjänster

För att skapa digitala lösningar som gör skillnad erbjuder vi kompetenser och tjänster inom:

  • Affärs- och tjänsteutveckling
  • Varumärkesutveckling och designplattformar
  • Analys och insikt
  • Strategier och koncept
  • UX Design, Art Direction och grafisk design
  • Teknisk utveckling och integration

Vi har en väl utarbetad process för att driva projekt i sin helhet, men gör även punktinsatser inom respektive område.

Vår filosofi

Användarupplevelsen A och O

För oss är en genomtänkt användarupplevelse A och O. Det är så vi stärker kundens varumärke, förbättrar affären och skapar användarnytta både på kort och lång sikt. För att lyckas med detta så utgår vi alltid från den verklighet som både våra kunder och användarna lever i. Vi tar ett helhetsgrepp över kundens digitala närvaro och skapar nya, smarta kopplingar som hjälper våra kunder i det dagliga arbetet.

Insiktsarbete ger bättre affärer

Vi gillar utmaningar, därför bemödar vi oss alltid om att se kundens digitala närvaro ur ett holistiskt perspektiv. Detta kräver i sin tur att vi lägger stor kraft på att sätta oss in i och förstå kundens verksamhet och affär. Lika mycket resurser, tid och engagemang lägger vi på att undersöka användarnas behov, önskemål och beteenden.

Då kan vi ta fram digitala lösningar som gör skillnad, som är intuitiva och som kommunicerar rätt budskap till rätt mottagare. När användarens och kundens önskemål sammanfaller blir lösningen en investering, inte en kostnad. Resultatet blir nöjda användare och mätbart bättre affärer.

Anpassning efter omvärld och beteende

Men verkligheten är inte en engångshändelse. Omvärlden förändras snabbt – nya beteenden, trender och tendenser dyker upp regelbundet. Vi arbetar därför löpande med att mäta och förbättra tjänsten eller produkten och söker efter nya insikter kring användarna och omvärlden.

Allt för att kontinuerligt hitta nya möjligheter att öka både affärsnyttan och användarnyttan – och förbli mätbart bättre. Och samtidigt digitalt hållbart.